maandag 17 maart 2014

Leuks met lapjes!


Leuks met lapjes, zo heet het nieuwe boekje van Arda Meijburg. En het is zeker een heel leuk boekje! Zoals jullie misschien weten doe ik vrij veel vormgevingswerk voor Uitgeverij Tirion. Zo heb ik ook de hobby-boekjes-serie 'Handmade Divas' vormgegeven; kleine mooie cadeauboekjes met harde kaft. Er zijn er al een stuk of 18 uit nu. En in de laatste lichting zit het boekje van Arda!


Yes! Deze leuke boekenlegger maakte Arda speciaal voor mij!!
Even een kleine introductie van wie Arda is; Arda en ik hebben in de 80-er jaren samen op de mode-academie gezeten. Daarna zijn we elkaar uit het oog verloren. Maar een jaar of 2 geleden kreeg ik ineens een email van Arda; ze had mijn Eline's Huis boeken gezien en het leek haar leuk om weer eens af te spreken. Wat schetste onze verbazing dat we erachter kwamen dat na allerlei omzwervingen we nu gewoon allebei ongeveer hetzelfde werk doen; we werken beide in de creatieve sector, bedenken zelfmakers, ontwerpen en stylen. En zo is het gekomen dat we nu regelmatig samenwerken. Arda's vrolijke blog geeft een goed beeld van haar als creatieve duizendpoot.




In het 'Leuks met lapjes boekje' staan een heleboel vrij makkelijk te maken projecten met restjes stof. Grappige knuffels, handige etuitjes en mapjes en decoratieve hangers en mobiles. En als extra'tje zit achterin het boek een bladzijde met door Arda getekende labels die je kan printen op transferpapier en dan op stof kan strijken. 


Foto: Joost de Wolf
Wil je het boekje kopen, klik dan HIER.



Zo'n opschijfboekje wil je toch!!!  Foto: Joost de Wolf

7 opmerkingen:

Margot zei

Leuk! Hebbuhhh dat boekje!!!

Marjanne zei

dat ziet er tof uit!

HaakBrei-n zei

Wat een toeval, erg leuk dat jullie elkaar weer hebben gevonden.

Helga Teunissen zei

Ik ben helemaal fan !!! :-)

SOYZ zei

echt een superleuk boekje. Ik heb em al en word er heel blij van. Een echte Ardscatch22! x

Adriana zei

Wat heerlijk al die kleurtjes! Je krijgt zo zin om aan de slag te gaan...

Ellen zei

Ziet et echt heel leuk uit!