donderdag 5 februari 2015

Borduren op een foto



Twee weken terug was er weer een bloggersbijeenkomst, dit keer in de geweldige pop-up winkel ToCoLoCo in Soest. Arda en Yzette hadden zin in een gezellig dagje babbelen, babbelen, nog meer babbelen en ook nog iets maken. We gingen borduren op papier, op een bladzijde uit een boek. Er lag een heel mooi groot fotoboek van Annie Leibovitz waaruit ik na enig aarzelen ("mag ik er écht uit scheuren?") toch deze foto koos. Met naald en draad gewoon, zonder plan, begonnen met borduren. En nu hangt deze mooie dame (het zal vast een beroemdheid zijn, maar ik (her)ken haar niet) aan de muur boven de eettafel.



5 opmerkingen:

Marlies zei

Heel apart, doet me denken aan de geborduurde ansichtkaarten, die je vroeger nog wel eens in het buitenland zag.

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk idee!
Groetjes Chantal

De hobbydroom zei

Wat ontzettend mooi gedaan Eline! Ik vind de kleuren combinatie erg mooi. Deze dame hangt vast prachtig boven jullie eettafel!

Lieve groetjes, Mandy

Colien zei

Mooi!
grtz.Colien

Margaret Marion zei

Wat een leuk idee. Zo krijgt een kaart een persoonlijke note.

Groetjes, Margaret