dinsdag 5 mei 2015

Yvestown Weekend DIY boek-presentatie





Afgelopen donderdag liep ik vanaf CS in Amsterdam in een paar minuten naar de grote Dille en Kamille op de Nieuwe Dijk. Een buurt waar je zo'n mooie winkel helemaal niet verwacht. Maar daar, bij Dille en Kamille, werden een stuk of 20 bloggers en vriendinnen van Yvonne (Yvestown) verwacht om in de mooie workshopruimte onder de winkel met elkaar te babbelen, de het nieuwe Weekend DIY boek en het Weekend Ontbijtboek van Yvonne door te bladeren en heerlijke scones te eten. 
En we maakte ook nog een projectje uit het boek; we tekende met porseleinstift patronen op mooie simpele Dille en Kamille kannetjes. Een heel gezellige middag met oude bekenden maar ook vele nieuwe gezichten. Dank Yvonne voor de mooie boeken!


Lisanne (Draad en Praat), Yvonne en Wimke
Deze foto van mij aan het werk maakte Wimke Tolsma, die ik nu eindelijk eens heb ontmoet. Ze maakte nog meer mooie foto's van de launch.

Yvonne signeert al onze kannetjes als aandenken.

5 opmerkingen:

Els04 zei

Zo tof!!!

Unknown zei

Het was super gezellig Eline!!! En wat heb je me leuk op de foto gezet Hihi. Wat een feestmaand he! :) heb ik je gewoon 3 X gezien Hihi te leuk!! Op naar de volgende date ;) liefs Lisanne

Wimke Tolsma zei

Fijne blog Eline! Tot een volgende keer!

Lfs
Wimke

Marleen zei

Gaaf kannetje heb je gemaakt en de boekjes zien er inderdaad erg leuk uit!
Lieve groetjes, Marleen

Marjoleine zei

Wat toevallig!!! Ik was vandaag in het museum van de 20e eeuw in Hoorn. Daar zag ik het DIY boek in de museumwinkel liggen.
Groetjes, Marjolein Zweed