dinsdag 13 juni 2017

Verjaarslunch


Vorige week werd ik dus vijftig... Ik kan er nog steeds niet bij, vijftig? Ik?
Mijn verjaardag vier ik eigenlijk nooit echt uitgebreid, alleen de kroonjaren, dus ja, dit jaar moest gevierd worden. Op m'n verjaardag zelf vluchtte ik met m'n lief naar een heerlijk klein huisje midden in Den Bosch. We slenterden door de oude straatjes, dronken rosé op een terras, aten buiten en wandelden weer terug naar ons stekkie. Op zich voelde een nachtje in een minihuisje al aan als vakantie.
En bij thuiskomst was daar nog de vriendinnenlunch bij Madame Charlotte aan de Sloterplas in Amsterdam. Ik nodigde mijn leukste vriendinnen uit. (Helaas kon niet iedereen.) We waren met een heerlijk clubje meiden. Charlotte had een grote tafel gedekt in het helemaal nieuwe havengebouwtje van de Duikelaar. En wat was het lekker allemaal! Heerlijke schaaltjes vol met smeersels, groente, falafel, visjes, sausjes, salades. En een geweldige taart voor toe. Ik heb genoten en ben vreselijk verwend. Dank allemaal voor een onvergetelijke verjaardag!







7 opmerkingen:

Marleen zei

Groot gelijk dat je lekker samen naar Den Bosch bent gegaan en jou verjaardag daar samen in alle rust hebt gevierd.
Maar wat ontzettend leuk om je verjaardag daarna met een vriendinnenlunch te vieren. Het ziet er gezellig, vrolijk en heerlijk uit!! Lief dat je ook nog vreselijk verwend bent, haha. Maar dat hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij... zeker met zo'n kroonjaar ;)
Lieve groetjes, Marleen

Antoinette van Schaik zei

Het was supergezellig en heerlijk. Madame Charlotte is een keukenprinses!

Jantine zei

Hartstikke leuk en lekker ziet het er uit.
Nog van harte gefeliciteerd!
Groetjes
Jantine

Original handmade by Janneke zei

Ja Eline, wen er stilletjes toch maar aan dat je nu als Sarah door het leven gaat..
Wat heerlijk dat je je verjaardag samen met je lief in Den Bosch gevierd hebt. Het is een prachtige stad hè. En dan als afsluiter nog een feestelijke lunch met je vriendinnen. Het ziet er sfeervol en vooral lekker uit!
Fijn dat je zo genoten hebt van alle festiviteiten rond dit kroonjaar.
Ik wens je nogmaals een mooi, gezond en liefdevol nieuw levensjaar toe!

Lieve groet, Janneke

Studio Wien-art zei

Oh, wat zag het er gezellig uit daar! Heerlijk dat jij zo genoten hebt en een nieuw jaar hebt ingeluid.

Judith zei

Super ik vier ook altijd de kroonjaren ben midden in de zomervakantie jairg. Er is nooit iemand.
Alsnog GEFELICITEERD SARAH...
Groetjes van Judith

Linda Visser - van der Velden zei

Heerlijk zeg, dat klinkt als een geslaagde verjaardag! Groetjes, Linda